Kızlar bebeğim Şuan 2 aylık 1. Fotoğrafı 1. Ayın sonunda çektim . 2. Fotoğrafı dün çektim . 3400 doğan bebeğim az gelen sütümle 1 ayda hiç kilo almadı 😥 ilk bebeğim olduğu için tecrübesizliğime denk geldi . Aslında doymadıgını anlıyordum ama eşim ısrarla mama vermek istemiyordu . En son çıldırdım artık isyan ettim mamaya başladık . Mama + meme yarı yarıya veriyorum çocuğum 1 ayda 1500 kğ aldı kendine geldi . Mamaya önyargılı olanlara örnek olsun diye paylaşıyorum zehir değil . Çocuğum yeniden doğdu . Bu arada hipp kilo aldırmıyor yazılmış ama biz hipp kullanıyoruz . Doktor önerisiyle