Herkese merhaba güzel anneler ❤️ Bugün kızım 2 yaşına gireli 5 gün oldu aslın da aklım da memeyi bıraktırma yoktu belki nisan gibi dedim ama memeye çok düşkün ve beni çok zorlayan bi bebekti. Öğle uykusundan kalktığımız vakit oyun oynarken 10. Memeyi emdikten sonra 😂 dedim ki meme artık yok tadı çok kötü iğrenç öğk dedim ve bidaha emmek istemedi ben şok 😱daha ben hazır değildim oysa ki 🥲 şuan büyüüüük sorunumuz var emerek uyuyan bi bebekti nasıl kendi kendine uyutucam sallamak istemiyorum taktik verin 😂🤷♀️