Can25 Merhaba bebeğim 1 aylık burun tıkanıklığı yaşıyor olabilir mi burun temizliğini yapıyorum serumda kullanıyorum
Yigithan_2121 Can25 normal benim oğlumda çok fazla hırıltısi vardı temizliğini yapmama rağmen ama farklı farklı doktorlara götürdüm içim rahat etsin diyeherkes aynı şeyi dediler normal küçük oldukları için sonra zamanla geçiyor geçti oğlum 1 yaşında 🤗
drnerkn Can25 normal normal gece hırıltılı tıkancak diye nöbet tutardım basında yorgunluktan bayılwna kadar:) az doktora acillere tasımadık korkup korkup normal 3. ayda bitiyo 🌺
Minos_oglum Bizim doktor da ebede normal dedi yeni dogduklari için burun gelismi tam olmamış dedi şimdi 3 aylık geçti korkmayın
Ignominy 1 aylık bebişimde de nerdeyse ilk günden beri var eve hemşire de geldi gördü sadece serum fizyolojik kullanmamı söylediler gayetnormalmiş
drnerkn Can25 ama sürekli burnunu acın özellikle gece yatırmadan emmeden önce falan bi zararı yok nasılsa
Aysegulkrsd Can25 hırıltısı var mı canım?? Emzırırken anlarsın bende yasadım cok telaslandım dktora götürdüm ve koca hortumu burnundan saldılar bos yere bıseyı yokmus içim gıttı serum fizyolojik sık sürekli düzeliyor
Aysegulkrsd Can25 benimkide 3 aylık su an artık yok bıle bos yere telas etme üşütme yeter öksürmesin… Bagrına havlu koydum hep ben annem dedi
tazecik1annee Can25 eğer fışkırarak da kusma varsa reflü dür.cunku bnm oğlumda da vardi aşırı hırıltı şuan 6 aylığız hala var
Aysegulkrsd Can25 doktor kalbinı dinlerken anlıyor cok cıddı bısı olsa söler zaten 3 aylık bnm kı geçti bıle dıyom ya bosa hortum saldırdım cocuga canını acıttırdım unutamıyorum o günü