Merhaba kızlar. Bugün 2. Ay aşısı olduk. 1 tane koldan 2 tane bacaktan. Bebeğim uyudu akşama kadar ama şimdi ateşi var. 38.2 ydi. Calpol verdim şuan 37.5 ama 1 saattir falan düşmüyor ateşi. Ne yapmam lazım. Tehlikelimi bu durum. Bilen varsa yazabilir mi yada yasayan