kendicocugunungelisimcisi Aynı bizdeki durum, 8 aylık olucaz 4 gün sonra, emekleme yok, sürünme yok,tutunup kalkma yok, dönme çok nadir, diş yok, ek gıda berbat 🤦🤦🤦 bi bakiyorum 1 yaşına 4 ay kalmış bakıyorum daha önünde kocaman yol var, kendisi kalkıp oturmalı, tutunup ayağa kalkmalı, emeklemeli, yürümeli, bunların hepsini 4-5 aya yapacakmı yani? 😕 Bekliyorum napiyim, zorlicak değilim ya, elbet bi gün hepsini yapacak diyip bekliyorum. Kıyaslamayı hiç sevmiyorum ama annemin 8 aylık oldu emeklemiyor, neden emeklemiyor, kendisi kalkıp oturamıyor falan dedikce endişeleniyorum açıkçası 😕 egzersiz konusunu ben de merak ediyorum, ama bence bebekten bebeğe değişiyor. Birisi sürekli karın üstü bıraktı diye bebek erken emeklemez, ne zaman isterse o zaman emekler. Ben mesela doğduğu günden beri karın üstü bıraktım hergün mutlaka. Ama henüz sürünmüyor bile, sevmiyor işte karın üstü bırakınca hemen mızmızlanıyor, oturmayı seviyor sadece. Zaten en iyi yaptığı şey o 😂 6 ayı dolmadan desteksiz oturdu. Bekleyelim napalim elbet hepsini yapacaklar zamanı gelince