MomQueen Kızlar sezeryan göbeği nasıl geçer, ne yapmalıyım. Ne zaman korse takılmalı bildiklerinizi paylaşır mısınız
14122021G MomQueen doktorum bana 15 gün sonra kullanabilirsin demişti bende biraz Ağrı’dan dolayı kullanmadım iki ay oldu doğum yapalı yeni kullanıyorum keske daha önce kullansaydım baya kaldı benim göbeğim 🤦♀️
MinikMucizeeemm Doğumun ertesi günü toparlayıcı korse takmaya başladım 53 günlük olduk çok çok minik bi göbeğim kaldı oda zaten hamilelikten önce de vardı 😂 Hedefim onuda kaybetmek 😂
MinikMucizeeemm MomQueen Sezeryan ile doğum yaptım 😌 yok valla bende balık etliyim kilom vardı yani 82 kg ile hamile kaldım 95 ile doğuma gittim. Ama göbeğim baya baya gitti çok çok az kaldı dediğim gibi düzenli takım bol bol su için. Süt olması için gereksiz şeyler yemeyin bol su ve yeşillik 🥬 faydasını gördüm😊😊
MomQueen MinikMucizeeemm ay valla aynıymışız inşallah benim de gider çok mu sıktınız peki korseyi nasıl yaptınız ayarını ben bugün takmaya başladım 5 gün oldu sezeryan olalı
MinikMucizeeemm MomQueen ilk 15 gün toparlayıcı olanlardan taktım ayarlananlardan değil 15.gün ayarlı olanlardan takmaya başladım en boldan başladım yavaş yavaş sıkmaya başladım