Smy34 Ek gıdada yarın 4. Günümüz avakado vermeyi düşünüyorum nasıl veriyosunuz her hangi bi şeyle yumuşatıyo musun haşlıyo musunuz yada direk mi veriyosunuz zaten kakasını geç yapmaya başladı bi süredir ne yapsam bilemedim
Umay21 Smy34 olgunlaşmış avakoduyu çatalla ezdim üzerine az zeytinyağı damlattim o şekilde verdim ben ilk başta direkt kendi tadını alması için bir şeyle kairsitirmadim gayet de severek yedi zaten lifli besin olduğu icin kabızlığa falan da iyi geliyor diye biliyorum
Keremikoo Smy34 baslangicta biraz kabizlik olabilir. Avokado kabiz yapmaz bu arada. Iyice olgunlasmis avokadodan ince bir dilim ezip verebilirsiniz. Alerji durumunu takip icin 3 gun verin faekli bir sey vermeyin. muz deneyeceginiz zaman ikisini beraber ezerek de verilebilir.
Elfvli Smy34 olgunlaşmış ise zaten cok güzel eziliyor ben yumurta sarısı ve labne ile karıştırıp veriyorum. Bazen muz ile de ezip yediriyorum.
esrauner ben 1 yasindan sonra balla ezerek vermeye basladim cok severek yiyor. ek gidanin ilk gunleri icin avokado fazla iddiali degil mi ? once sebzelerle mi devam etseniz bilemedim .zeytinyagi ile inceltip vermeyi deneyebilirsiniz kendi tadini almis olur
Afacanbilocan Olgunlaşmış avokadoyu ezip verebilirsin yeni geçiş yaptiysan ek Gidaya küçük bir parça vermelisin alerjik olup olmadigini anlamak icİn başka bir şey ile karıştırıp vermemelisin. KABiZ OLmAsiDa normal Ek gİda GecİS donemindE Oluyor
oyku_moms1 Smy34 olgunlaşmış avokadoyu muzla ezip verdim sevdi kızım. Kabızlığı varsa avokado bire bir 👌
eceunverkanra Smy34 Avokadoyu cig olarak tuketebilir bebeginiz pisirilmesine gerek yok☺️ Ben olgun bir avokadoyu catalla ezip icine biraz zeytinyag koyup o sekilde tadim yapmistim
Berilsmommm İlk 3 gün tadım yaptırdım olgun avakado yu mamayla actım hafif baktım bişey yok elma ve ikisini püre yaptım ve severek yiyo çok seviyo kabızlığa iyi geliyormuş koyu olursa hafif su atıyom
Yengecanne_ Avakado anne sütüne en çok benzeyen besin diye duymuştum. Cam rendede rendeleyerek verebilirsiniz 😊 ama önce siz tadına bakın bazen olgun diye alıp çürük verebiliyoruz…