Deletedmom_7 Uni baby simple clean ıslak mendil tek iyi gelmişti bulamıyorum o yüzden 4 aydır pamuk ıslatıp yapıyorum daha sağlıklı diye ama artık büyüyor 5 aylık 💩 yaptığı zaman çok lazım önereceğiniz bunun gibi yada sizin fikriniz nedir acaba
Kubravera Deletedmom_7 bebeğimin cildi çok hassas , atopik dertmatit. Sleepy ekstra kullanıyorum , ona rağmen bi problem yaşamadım. Memnunuz ☺️
YgmrDru Deletedmom_7 içeriği tertemiz bildiğiniz su yani koku sıfır bende pamuk su kullanıyordum ama bıraktım bu ıslak mendil sayesinde ama sade olanı bir de coconatlı var onu denemedim
Rizeli53 Deletedmom_7 doğduğunda dalin sonra sleppy şimdide uni baby sürekli popo deliği in orası kırmızı diye değiştirdim ama hepsinde aynı
Keremikoo Deletedmom_7 kaka da yapsa hala pamuk su ikilisine devam ediyoruz. 10 aylik bebegim. Sleepy yenidogan ilk baslarda kullansak da pisik yapti. O yuzden eger islak mendil alacaksanizda-ne marka olursa olsun- evde suyla yikayip oyle silin derim.
Cansuatlas35 Merhaba oğlumu bende su bezle siliyordum tüm ıslak mendiller yara yaptı tek sikmede pişik oluyordu goon kullanmaya başladım çok memnunum ve bezi de aynı şekilde çok güzel tavsiye ederim
Kimyageranne1120 Deletedmom_7 doğduğundan 1 yaşına kadar sleppy yenidoğan kullandım 1 yaşından itibaren baby turco doğadan kullanıyorum çok güzel baby turconun diğer serilerine göre doğadan olanı daha kalın ve daha büyük