Hllsyma asilyigit 9 aylıksa bırak uyusun kendi acıkınca uyanır zaten illa beslemeye gerek yok benim kızım iki aylık gece bazen kalkıyor bazen sabaha karşı uyanıyor doktor elleme uyusun diyor bende öyle yapıyorum