Esraaltayyyyy Merhaba kızlar bebeklerinize günde ne kadar kefir içiriyorsunuz ? İnternette her site başka miktar söylüyor . Bazısı günde 2 bardak diyor bazısı fazla tüketilmemeli diyor . Bir diğer sorum da sade kefir mi içiriyorsunuz yoksa meyveli mi ?
Birmelekmeselesi46 Esraaltayyyyy Günde küçük bir şişe benim ölçeğim doğrusu. Hatta şişesini bazen tam bitiremeyince bir günü doldurmayacak şekilde diğer gün devam eder içer. Kefir çok faydalı aşırı tüketilmediği sürece zarar vereceğini düşünmüyorum. Kızım sadesine birşeyler katsamda içmiyor onu o yüzden çilekli yada şeftali kayısılı alıyorum. Ama bebeğiniz kabul ediyorsa sade daha iyi olur tabiki.🙏🏻
yareninannesi888 Esraaltayyyyy 14 aylık kahvaltıda bir türk kahvesi fincanı kadar içiyor bazen yarısını, sade
2cocuk_1anne_ Esraaltayyyyy belli olmuyor sadece kahvaltı da içiyor bugün 1 çay bardağına yakın içti Bazen yarım çay bardağı içiyor bazen bir yudum alıp bırakıyor Hep meyveli verdim sonra sade içirmek istedim içmedi daha hiç denemedim meyveli dem devam Ara da da sabah içmeyince öğle uykusundan önce içiriyorum çay bardağıma yakın
Esraaltayyyyy Birmelekmeselesi46 Açıkçası kendim de sevmediğim için sade kefir denemedim çilekli veriyorum bende verdiğimde 1 şişeyi bitiriyor ama internetten içecek olarak değil öğün olarak vermek daha yararlı diye okudum şişenin yarısını öğle uykusundan uyandığında veriyorum yarısını akşam yatmadan önce veriyorum.
Birmelekmeselesi46 Esraaltayyyyy Evet sadesi pek hoş değil gerçekten. Bende sizin gibi yapıyorum birazını ara öğünde birazınıda gece uyumadan önce. Ama uyumasına yakın mutlaka içiririm tok tutuyor.
Esraaltayyyyy Simgeenrrrr06 Benimkinden küçük bebeğiniz şimdi yarım içiyorsa 22 aylıkken tam şişe içer o zaman
Esraaltayyyyy Birmelekmeselesi46 Yatmadan önce yemek yedirince ağır oluyor gibi geliyor çözüm olarak böyle yapiyorum ama fazla içiyor gibi geliyordu bana normal içiyor demekki şişeleriniz kaç ml ?
Birmelekmeselesi46 Esraaltayyyyy Bence normal canım bir şişeden zarar gelmez diye düşünüyorum ama doktor kontrolün olduğunda için rahatlasın diye tekrar sor istersen. Birşahın 200 ml olan şişesinden alıyorum. O boyuttan ve markadan çok memnunum. İçim ve kefirixte hep ekşime bozulma tarzı bir tatla karşılaştım. Bu hemende bitiyor iyi oluyor.🙏🏻
Esraaltayyyyy 2cocuk_1anne_ Kahvaltıda içtiği için az içiyor olabilir öğün olarak verince daha fazla içiyorlar hemde daha sağlıklıymış bende internetin yalancısıyım valla ☺️
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Esraaltayyyyy 2.5 yaşında ,1 çay bardağı dolduruyorum ne kadar içmek isterse o kadar içiyor . altinkilic sade içiyor. Evet kefirin fazlası zararliymis canim
Birannebirbbeek Bebekleriniz kaç aylık ve hangi kefir markasını kullanıyorsunuz acaba hazır mı alıyorsunuz ben daha hiç vermedim 9 aylık hazır versem bir şey olur mu
Esraaltayyyyy Birannebirbbeek 22 aylık hazır alıyorum . İçim marka 260 ml bazen kefirix alıyorum oda 250 ml
Birmelekmeselesi46 Esraaltayyyyy 101 de satılıyor. Öneririm mutlaka bikere bile bozuk çıktığını görmedim.