ballilokmamMm cırtlı bez 👍
Külot bez aldım stok yapmıstım 50 tane falan zor kullandım lastik yerleri bebeğimin karnını cok yapıstı ve sıktı. Bir ara yan lastikleri ortadan yırtıp kullandım ama baktım rahatsız oluyor bıraktım 🥴
O yüzden memnun kalmadım yoksa güzel kullanımında kolay ama lastikleri sıkıntı geldi bize.
Sleepy natural veya extra kullanıyoruz stoklu sızdırma pişik veya başka bişey yapmıyor ben memnunum