DeryaSerb 3 aylık kızım var 2 buçuk aylıkken doktora gittiğimiz de 57 cm di. 50 cm doğdu. Sizin bebeklerinizin boyu kaç acaba ? Kısa mı diye düşünüyorum
Mujdedag Nscaslan34 sadece anne sutune gore kilosu da fazla geldi bana her ay ortalama 2 kg almis oluyo ne sıklıkla emziriyosunuz
Nscaslan34 tugbahy6 kontrol pazartesi günü cnm bilmiyorum ilkaylar zaten boykilo cok hızlı gider harekete geçince kilo alımı yavaşlıyor
Banaannede DeryaSerb bebeğiniz doğarken kısa doğmamış. Ölçümde kafasını içeri çektiyse o kısa ölçülür ama 57 yine iyi 😊 siz ve babasının boyu nasıl?
balkopugu-1 DeryaSerb kilosu normal bence 8 kilo olan bebekler var 4 aylıkken 🤭 boyum benim kısa babası 1.92 o yüzden karnındayken bile uzun olacağı belliydi hep boyuna atıyor bizimki 🤷♀️😂