Merhabalar. Bebeğimde 8 9 aylıkken dudak kenarında 2 tane yağ bezesi zannettiğimiz şeyler çıktı. Çocuk doktoruna da sorduğumuzda önemsenecek durum yok kendisi düşer dedi. Lakin geçer süreçte artınca cildiyeye götürdük ve mollusk dendi. Şimdi 16 aylığız ve tedavileri biraz can yakıcı olduğundan imuneks şurup verdiler ve büyük olanları patlatıp tentirdiyot sürdük ama küçükler hala duruyor. Başına böyle bir şey gelen var mı? Veya tedavi hakkında bilgi sahibi olan var mı?