UmayGmz inanırmısınız bende daha önce hayatım da hiç yoğurt yapmamıştım 5 yıllık evliyim 🙈hep hazır aldık ama iş başa düşünce mecbur yapıyosun ben çiğ süt almıyorum günlük şişe süt alıyorum pastörize 1litrelik maya olarakta probiyotik maya aldım büyüyo markası var onla ilk başladım doktor öyle söylemişti güvendiğin sütçü yoksa pastörize günlük al demişti öyle yapıyorum napim çok seviyo benim miniğim yoğurt her gün aksam yatırmadan veriyorum uyku da yapıyor 😴💤aramızda 😉