Arkadaşlar merhaba, normalde göğüsleri küçük olan biriyim ama bu beni rahatsız etmiyordu. Ancak bunun üzerine 2 yılı aşkın bir emzirme süreci eklenince daha da küçüldüler ve bu benim psikolojimi ciddi anlamda etkilemeye başladı. İnternette biraz araştırma yaptım. Genel olarak sağlık amaçlı yapılırsa caizdir, güzellik amaçlı yapılırsa caiz değildir deniyor. Aramızda konuyla ilgili bilgisi olan varsa ve beni aydınlatırsa çok sevinirim☺️