Elifff789 Kuzeyin_annesii Ustte kalsın 👍 bende sma kullaniyordum kabız yaptı Bebelac golda geçtim 155 lira kutusu
Kuzeyin_annesii Elifff789 aptamil kullanıyorum şuan ama eskisi gibi severek içmiyor başka bir mama deneyeyim dedim
Blueebabyy En iyisi similac hem hepsinden daha uygun fiyatlı hemde diğerlerine göre daha çok besleyici. İngiltere ve Amerika da en çok satılan mama Türkiye de çok bilinmiyor ama.