Yürürken amcası düşecek diye ani hareket edince oğlum da kovalıycak sanıp kaçmaya çalıştı bir anda ayağı takılıp düştü burnunu çarptı biraz ağladı ama burnu çok hafif şişti ve morardı şuan bir huysuzluğu yok sizce birşey olur mu doktora götürmeli miyim yine de yoksa normal geçer mi yardımcı olun lütfen