Deletedmom0099 oğlum 3yaşına girecek 13 martta . İsmine bakar , kelimeleri de var mesela kapı çalınca (tim o) filan gibi ama öyle akıcı konuşması yok henüz , anne baba yada isimlerimizi söyler dede ananesinin adını filan söyler, su ya (ayya yada biz oğlum su o deriz suu der) anne dede yada anne baba gibi yani anne dede nerde baba nerde gibi sorular sorar bikaç kez tekrarlar , göz temasımız da var , adı ne diye sorduğumuzda ( abii yada biiziii) der evet annecim sen abisin ama adın ne diye sorarım bak senin adın yurt derim hııhh yapar