İyi akşamlar anneler dünden beri 38.3 ü geçmeyen 37.5 tende inmeyen ateşi var kızım bugün balgam ve öksürükte başladı prospan verdim şuan acile gitmek istemiyorum zaten ilgilenmiyorlar bugün 3 te randevumuz vardı oda iptal oldu yarına aldım ama neler yapabilirim evde iştah zaten yoktu iyice gitti halsizde diş çıkarıyor 5. Yi ondandır dedim ama öksürük korkuttu beni