İyi akşamlar arkadaşlar 55 günlük bi kızım var doğduğundan beri meme ve biberon reddi yapıyor artk çok zorlanıyorum göğsümü hiç almıyor emzirmeye çalışınca ciyak ciyak ağlıyor napcağımı şaşırdım uyurken zorla biberon uyanıkken onuda istemiyor beslenemiyor devlette iki doktora götürdüm biri bilmiyorum diğeri olabilir yapacak bişey yok dedi çok üzülüyorum zaten sürekli ağlıyor aşırı gazlı geçmiyor gazı başına böyle bişey gelen varmı acaba