Ozlem6040 Naciyeylmz merhaba doktor önce 1,5 CC verdi günde 1 kere aç karnına coookkk kabız yaptığı için bıraktık. Kontrol de kan düşük çıkınca günde 2 kere 2 CC ye çıktı yine kabız olunca başka bir damla ya geçtik
Ozlem6040 Naciyeylmz Evet canım çok kabız yapti ama herkeste yapmaya biliyor . Doktor piyasada en iyi ürün bu dedi ama biz iki kere bırakmak zorunda kaldı. Ölçüsünü doktor belirliyor. Kan değerine göre.