Duruarzu Sizce kundak onemli mi yapilmali mi sıçrayinca elleri oynuyo uyaniyo ama kararsizim yapip yapmamakta.
deletedmom4842 Duruarzu Kesinlikle yapılması lazım yarım kundak şeklinde yapın bebek kendini anne karnında gibi hisseder ve elleriyle kendini kaldırmaz daha rahat ve uzun uyur
Gorursensoyle Duruarzu kızım 3 aylık hala yapıyorum hastanede bebek hemşiremiz yapıp bize de göstermişti zaten yapmazsam hiç uyumaz heralde 4. Ayda napıcam bilmiyorum artık açmam gerek hareketleri kısıtlanmaması için
Toprakana Duruarzu buyuyen kundak aldim onu kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim 3 ay 19 günlüğüz gece uykumuz bölünmüyor.
Emine-tekn Bende başta öyle dedim hatta annemi üzdüm ama şimdi kendim yapıyorum gece uykusunda ama yarım kundak yapmalısın sadece kolları yani
Gorursensoyle Meral asıl ayaklarına neden kundak yapıyorsunuz ben de bunu merak ettim? Kundak kola yapılır önceden ayakla birlikte sarılırmış ama şimdi zararlı olduğu açıklandı sadece kollar hafif sıkı şekilde sarılır kola kundak budur
Nurdanhakan Duruarzu sıkı olmamak kaidesiyle yarım kundak iyidir tabi büyümeye başlayınca kundak falan bırakmıyor ben 1,5 Aydan sonra yapamadım izin vermedi çünkü ama kundaklı bebekler daha uzun uyuyor kendini uyandırmıyor
Toprakana Duruarzu mer baby diye biyerden aldim instagramdan dogum yapicak arkadaslarima siddetle tavsiye ediyorum.
Semraaa Duruarzu ben hiç kundak yapmadım nerdeyse. Kızım prematüreydi çok küçüktü zaten bide hep uyuyodu o yuzden hiö yapmadım.
Betul52 Valla cnm bnm oglana kundak yapıyordum inanırmısın valla kundaksz daha cok uyuyo geceleri sıkma cocugu bence Bn iki gundur farkettm bunu artık yapmıyorum kundak yapınca sıkılıyo uyumuyo Kundaksz gece dort saat kesintisz uyuyo iki gundur sukur nefes aldım bnde