Kizlar normal doğum yapalı 4 ay olucak suni sancı ile doğuma gttim karnıma çok fazla bastirdilar çok zor bir doğum oldu doğumdan sonra çok dinlenemedm hatta eve gelip pijamami çıkarıp temizlige giriştim cocugum kuvezdeydi gurbette yalnızım kendimi avutmak için oyaladm kendimi sürekli asla egilemiyorim çok fazla bel ağrısı çekiyorum başına gelen varmı gecermi sonradn :(