Herkese merhabalar, iyi haftalar. Geçen hafta işe başladım çok zor oldu benim için ama iyi de geldi aslında çalışmak duygularım karmakarışık anne olmak duygusal anlamada gerçekten çok zormuş. Gelelim sağım meselesine sabah 7 buçuk gibi emzirip çıkıyorum saat 12 ve 16’ da sağabiliyorum sadece o da 110 cc falan çıkıyor sağdığım sütü de ertesi günü veriyorlar ben işteyken 2 kere anne sütü almış oluyor tabi bunun yanında ek gıda olarak meyve ve kahvaltısı var gelince hemen emzirip sonra akşam yemeğini hazırlıyorum. Bu arada kızım 9 aylık oldu hemen hemen. Doyuyor mu doymuyor mu yeterli mi değil mi hiç bilmiyorum. İlk defa bu ay
sağarak süt vermeye başladım . Bilgisi olan annelerin desteğine çok ihtiyacım var ❤️❤️