Merhaba oğlum 5 buçuk aylık. Yaklaşık 3. Ayından beri adam akıllı emmiyor. Sağıp kaşıkla verince içiyor ama emmeye gelince emmiyor. Hep 3 4 dk. Emip bırakıyor. Sadece uyuyacağı zaman güzel sorunsuz emiyor. Bugüne kadar kaşıkla arada mamayla öyle böyle bir şekilde aylık 400 500 gram aldırdım ama artık yıldım. Sürekli kavga halinde memedeyken. Mesela gece 12 de emziriyorum. Sabah 5 buçuk gibi uyanıyor. Acıktım diye mızırdanıyor koyuyorum memeye 3 4 dk. Emip bırakıyor. 2 haftadır kaşıkla vermiyorum 2 saatte bir emziriyorum. Yine 3 4 dk. Emip bırakıyor. 3 saatte bir emzirsem de yine aynı şekilde. 2 haftada 140 gram almış günlük 9 gram falan yani kesinlikle karnı doymuyor o emmelerle. Benim anladığım kadarıyla açlığını bastırıp bırakıyor. Doktora söylüyorum sürekli meme grevi diyor. Anasını satayım ne grevmiş 3 aydır bitmedi. Artık kafayı yiycem ne olur bir akıl verin. Var mı başına böyle bir şey gelen? Ne yapacağımı şaşırdım artık. Bazen zorluyorum bağırıp çağırıyor. Zorlamayınca aç kaldığını biliyorum içime sinmiyor. Mama da vermek istemiyorum. Sağmaktan da yıldım Ne yapacağım ben? Yardım edin lütfen. Uzun oldu kusura bakmayın nolur 😩