Merhaba, 7,5 aylık bebeğim covid oldu. 2 gün yüksek ateşi oldu onun haricinde ara sıra öksürmek dışında gayet iyiydi. Covid bitti ama epey kusmaya başladı günde belki 10 defa. Ek gıda anne sütü vs farketmeksizin. Normalde de kusardı ama çoğaldı. Keyfi yerinde başka sıkıntısı yok. Başına gelen var mı?