tostosata Kızlar oğlum sabah 10 dan beri bölük bölük yattı en son fön makinesi sesi açtım uyuyor zararlı mı böyle zeka geriliği falan diyor internette
Emel38 tostosata oyle birşey yok kullanan arkadaşlarım oldu.malum bebek uyutmak zor.fon makinasıyla uyuyorlarsa açacaksın
Tamamannecim tostosata yeğenlerim o sesle büyüdüler benimki de 3 aylık 3 aydır ailece onla uyuyoruz 😁
sademinannesi tostosata sadece çok fazla alışınca büyüyünce de onu istiyor onun dışında bir sorun olmuyor hatta kardeşimin arkadaşı 18 yaşındayken hala o ses olmadan uyumuyormuş şaşırmıştım
2209 tostosata Makineyi bozmayasin. Beyaz gürültü videosunu acin youtubedan . Ona Yakin sesler anne karninda gibi Onlada.rahatliyorlar