Ffffpoyraz Arkadaşlar yeni uygulamaya göre polis olanlar eslerininde memleketine gidemiyormuş duyan yada bilgisi olan varmı acaba?
Emeel Evet malesef biz bu sene tayin olduk memleketi ilk tercihe yazdık malesef vermediler ikinci tercihe gönderdiler 🙁