Merhaba anneler 21 aylık kızımla bi kaç aydır ara ara tuvalete gidiyoruz ben gittiğimde onuda götürüyorum lazımlığına çiş yapıyor çok nadir çişim geldi diyebiliyor ama bexliyorum hep geçen gün bezini çıkartttım hep üstüne yaptı. Birde kakası gelince kaka yapıyorum diyor tuvalete gidelim dediğimde gitmek istemiyor. Sizce ne yapmalıyım artık başlamalı mıyım birde kaka problemini nasıl çözeriz desteğinize ve önerilerinize ihtiyacım var