YarensmomM açıkçası eskiden böyle miydi şimdi yapın gibi şeylere karşıyım çoğu konuda ama düşününce sonuçta biz çocukken hep onlarla büyüdük kimsede de bir sıkıntı olmadı şükür, kendim de bebeğime kullanıyorum 5 aylık olduğundan beri çünkü çok kucak delisiydi en azından onunla biraz dizginledik