Bebeto_Be klikTag uygulamasından aldığım, alacağım ürünlere bakıyordum ben kabartma tozu ve kakaoya da bakabilirsiniz oradan. Alerji döneminde hiç güzel kek yapamadım ama kurabiye yapıyordum nispeten daha iyi oluyordu. Bir de irmikli şerbetli tatli yapıyordum, Kemalpaşa tatlısı gibi bir görüntü ve tat oluyordu.