cikileyta_yemeliyim yengenjk daha kendini anne karnında sanıyor yavrucak. Uyku düzeni oluşması için çok erken henüz. Büyüdükçe düzene girecek annesi, birazcık sabır 😌😌
Efeninanasi yengenjk daha çook bebiş annesi sabırr😇benimde öyleydi 40 çıktıktan sonra düzeldik şimdi akşam sekiz uyur sabah sekiz kalkar🙏
Defneeminannesi yengenjk send e uyuyabiliyorsan yat uyu gündüz onla😂 ilk zamanlar gece gündüz kavramı oturmazmış biz gece sadece spotları açıyoruz gündüzde cam kenarında yatıyor ama ona rağmen gece gündüzü kavrayamadı daha