asiyeoguz https://resimyukle.io/r/qIefWtn6Ru Arkadaşlar sadece anne sütü ile besliyorum yeterlimi bilmiyorum bilgisi olan var mı çiş renginden anlayan yazabilirmi
asiyeoguz BirAlparslanAnnesi bebegim zayıf doğdu 2 ay sonunda 600 gram aldı 1 hafta sonra da üstüne 250 gram daha aldı ama sürekli emmek istiyor herkezde bu çocuk ac mama ver çok zayıf diyor sürekli tedirgin oluyorum