Kızlar bugun 2 kat üst komşumu gördüm bi çocuk sesi geliyor ağlıyor sürekli diye sizden mi geliyor bende bizden geliyordur çünkü benim oğlum ağlayan bi çocuk dedim rahatsız olmuyorum da kıyamıyorum ağlamasına dedi bende tek yaşıyorum sesiz oluyor evim diyor ama bence rahatsız oluyor onu yumusatarak söylüyor bende çok üzülüyorum oğlumun herşeye ağlamasına ama huy etmiş her istediğini ağlayarak yaptırmaya az bi dediğini yapmayalım başlıyor bağıra bağıra ağlamaya cumartesi pazara gittik dönüşte 2 saat ağladı eve girmiycekmiş, bardağın rengine bile bahane bulup ağlıyabiliyor bu durumu nasıl çözücem bana bi akıl verin kadında öyle diyince iyice üzüldüm. Hemen ağladıgı zaman ilgisini dağıtacak başka bişeyler bulmaya çalışıyorum. Annem küçükken senle kız kardeşinde çok ağlardınız senle teyzesine benzemiş desede 😂