Defne0111 Kızlar doğumdan 9 ay sonra adet olmuştum ikinci adetimi bekliyordum sanırım 5 gün geçti karnımda ve belimde ağrı var inşallah olurum geri çekilmeyle korunuyorduk böyle olup hamile kalan veya sezeryandan sonra düzensizlik oluyor mu
Anne_gunlugu Defne0111 normal dogum yaptım doğumdan 4 ay sonra adet oldum.Ikinxisinde 10 gün gecikmiştim şimdi 1 yaşıda kızım yine 10 gün geciktim olabilir yanibence
nutellayiyensincap Defne0111 doğumdan beri sadece bir kez adet oldum sanırım adetlerin düzene girmesi bir yılı buluyor ama şunu söylemek isterim: ne yazık ki geri çekilme bir korunma yöntemi değil,şüpheniz varsa test yapın mutlaka🌸