Bende isterim ki beşiğinde uyusun o kadar özenerek beşik aldım sadece gece yatıyor önce elimde emzirip piş piş yapıyorum sonra ayağma alıyorum ayağından indirince uyanıyor ama en çok iki kişi kundagin içine sarıp salayinca uyuyor keşke kızım da sadece beşik de uyusa 4aylik bu arada