Hbbsnnplt 7.5 aylık bebeğimin göz teması fazla değil devamli etrafı inceleme peşinde sizde de böyle bir durum var mı normal mi acaba
cicekbahcem Hbbsnnplt Bakıp tekrar çekip tekrar bakıyor mu? Benimki de 8 aylık öyle uzun uzun bakmıyor, utanıp çekiyor sonra tekrar bakıyor öyle mi
Hbbsnnplt Gizem9565 vallahi saniye ile ölçmedim yabancılarla bilmiyorum ki ben kadar kimse dikakt etmiyor bakıyor ama sonra çekiyor gözlerini
Eloss11 Belki etrafı keşfetme merakından size bakmak istemiyordur sessiz bi ortam da duyacağı şekilde ismiyle seslenmeyi denesenize acaba tepki verecek mi ??
Hbbsnnplt cicekbahcem ya bakıyor ama özellikle yabancı biri geldiğinde gözünü ondan alamıyor o sırada bizle çok göz teması kurmuyor
Havvakck Hbbsnnplt evham yapıyo olabilirmisin bi ara bende öyleydim sonra bi doktora video attım herseyin normla olduğunu söyledi mesela sen odadan çıkınca ağlıyormu yabancılama varsa korkma
Havvakck Hbbsnnplt ee bu zaten çocuğun normal olduğunu gösteriyor eve yabancı biri geldiğini farkediyor bi sorun olsa sence bunu ayırt edebilir mi babıldama varmı
Hbbsnnplt Havvakck Evet odadan çıkınca ağlıyor yabancıları da şöyle yapıyor yabancı biri kucağına alınca ağlıyor
Havvakck Hbbsnnplt bişey olduğunu sanmıyorum eğer için rahat etmesse bi çocuk dokıruan götür eğer gerekli görürse o sevk verir zaten
Havvakck Hbbsnnplt anladım ne güzel daha öncede öyle bi postunuza denk gelmiştim de yavaş yavaş yapıyorlar herşeyi😊