Anneumudu Gorkemm ben telsiz yerine kamera aldım hepsiburadadan cok uygundu fiyatı uygulamayı telefona kurdum uyuttugum zaman fişe takıyorum telefonumdan izliyorım hatta eşim iş yerinden bile izlliyor😊
Meryemmtemev Gorkemm VTech görüntülü telsiz canım evm dubleks hc cekme sorunu yaşamadım ve e ufak sesi bile cok iyi algılıyor e bebeklerde satılıyor fiyatıda uygun
Cnszeze Anneumudu sadece uygulamaya girdiğin de görebiliyorsun dimi ağlayınca falan bildirim gelmiyor yani
Anneumudu BiciNanaMusi linki bu canım biraz zamlanmış ben aldıktan sonra https://www.hepsiburada.com/woos-ycc365-bebek-wifi-ip-kamera-cloud-sistemli-pm-HB00000JL31K
Anneumudu Cnszeze evet gelmiyor o uyuduğu zaman uygulamayı acıyorum işim oldugunda yoksa zaten gözümün önünde oluyor ses falan gayet güzel geliyor hatta uyanırken pış pış gerekirse ses yolla tuşyna basıp gitmeden pış pışlıyorum 😊
Anneumudu Deletedmom0015 evet gece sıkıntı olur ben henüz gece yanımdan ayırmadıgım için sadece gündüzleri kullanıyorum