Slm anneler sleepy kullanıyorduk bacaklarda iz yaptı biraz da ekonomi yapmak için babay turko ya geçtim bu da bayağı iz yapıyot kıpkırmızı bir çizgi oluşuyor 6200 gr mız 3 numara kullanıyorsunuz sizlerde durum nedir sizde de iz çok oluyor mu 4 numaraya geçsem ara açıklığı fazla olur mu büyük bez kullanmak da iyi değil derler