Bu kremi ilk sezaryenden sonra dikiş izlerim için almıştım doktorumun önerisiyle ama hiç kullanmadım,gerek kalmamıştı,1 ay sonra ikinci sezaryeni olacağım bu kez gerek olursa kullanırım ancak göğüs ucu yaraları işin kullansam nasıl olur acaba diye düşündüm.Sonuçta emzirme dönemi gelcek,bu sebeple kullanan oldu mu ? İşe yaradı mı ?