Bebegimde asiri gaz problemi var gaia simplex kullanıyordum ama aglamabkrizleri ve beslenmesini uykusunu asiri etkiliyor biberonda gaz geliyo sacma sapan 20 cc zor iciyo kriz geliyo yarım yamalak beslenme nurse Harvey başlayalım dedi dr kullanan varmi