İyi akşamlar bayanlar,, size bişey sormak istiyorum 3 aylık hamileyim göbeğimi gören 6 aylık sanıyor.Hamile kalmadan önce göbeğim hiç yoktu.Hatta bu benim dördüncü gebeliğim altıncı yedinci ayda ancak belli oluyordu.Göbegimin buksdsr erken çıkması normal mi acaba🤔🤔