Sena52 ben fakülteyede götürdüm özeledr devletede. 2600 2800 kilo doganlara göre esit hatta gayrt iyi gidiyor. Dogum kilosuna göre takip ediliyor cünkü. İlk gittiğüm devlette mama ver dedi. Bi süre verdim sonra baska doktora gittim mamayı kesiosun gayet saglıklı kilo alımı iyi dedi. Sımdi sölr düşün 3 kilo dogan 6 yada 7 kilo olması lazım 2800 doganın 5500 gibi ona göre bakılıyoruz biz. Hangi mamayı önerdi krsin aptamil demiştir devlet hastanesnn aptamille anlasması var cnkü