Minnakanne1 bazen her şey çok kolay oluyor bazen çok zor 🙈 emziğe alıştırırsanız rahat edersiniz. İlk aylarda emzirip koyardım emzikle kendi kendine uyurdu ben de işimi yapardım.
Büyüdükçe emziği bıraktı.
Dört aylık olana kadar sling kullandım sonra kanguruya geçtik. Durmadığı zamanlarda kanguruyu sırtıma bağlayıp yapıyorum işlerimi.
Hatta yaz sonu tüm kışlık konservelerimi bebeğim sırtımda yaptım 😂
istediğinşz zaman yazın bunalmayın 💐