Minnakanne1 cokta kucuk degil 2 yasındaydı bende hamıle kaldıgımda cok aglamıstım kucuk dıye ama aralarında nerdeyse 3 yaş oluyo dogana kadar büyüyo öbürü bak suan abi 4 kücük 1 yasında kücügün nasıl büyüdügünü anlamadım bile zorlandıgım zamanlar oldu elbet ama ilkinin yorgunluguna zorluguna alışmış bünye ikinci vız geldi merak etme sadece öbürü dogmadan büyügü çişe alıştır 2,5 yaşına geldiginde