demirmommm bnim ilk kızım öyleydi. Emzirdikten 2 saat sonra yatırsam bile kusardı. Kilo alımı da yavaşlamıştı. Reflü yatağı biraz fayda sağlıyor ama mucizevi bir sonuç da beklemeyin. Bir de onun esas artısı çocuğun bığazına kaçmasın kustuğu. İlaç kullandık biz ama çok etki etmedi. Emzirirken gazını alın. 3 dk emzirin gaz alın, 3 dk emzirin gaz alın. Çünkü gaZı çıkarmadan emerse, gaz çıkarırken emdiğini kusuyorlar. En önemlisi de durumu kabullenin. Çünkü ben çok ağladım kusuyor diye, kilo almıyor. Bir de iki de bir üst baş değiştir çok yuprattı beni. Bu sefer mutsuz olup çocuk da hissediyor o mutsuzluğu. Hele ki kilo alımı iyise hiç takmayın. Çocuk kusar. Bol bol önlük ve ağız mendiliniz olsun. Bir de ben 6 aylıkken fln farkettim ki ben tahin yediğimde daha çok kusuyormuş kızım. Ben hergün süt olsun diye tahin yerdim. Tahini kesince kusmaları azaldı, belki sizde yediğiniz şeyleri takip edebilirsiniz.