UmutunAnnesiIpek Evim sobalı, bebeğimin bezini değiştirdiğimde kokmasın die evdeki çöpe atmıyor sobada yakıyoruz,ancak kimi diyor günah kimi diyor doğada kalmasin iyi oluyor. Siz ne diyorsunuz ?yakmaya devammı? Çöpe mi atmaya devam?
Deniz95 UmutunAnnesiIpek ben banyodaki çöpe koyuyorum 2 günde bir atıyorum çöp yakın olmadığı için hergün atamıyorum
Boncuk_gozlum UmutunAnnesiIpek valla yazın annemlerin çiftliğine gittigimde orda bende sobaya atmıştım. Bence bi zarari olmaz orda burda gezmektense. Bide bizim ciftlikte genel olarak çöpleri yakıyoruz biz, çöp kamyonu gelmiyoe çünkü ☺️
Saitkereminannesi UmutunAnnesiIpek Balkonda ayrı poşete koyuyorum asla mutfak veya diğer çöplere karistirmam ki gittiğim yerde de öyle bakım.cantasinda çöp mini poşet olur hemen kapıya indirip ben atarım ama niye yakmak ?
otose_san UmutunAnnesiIpek özellikle fazla ıslak olmayan kakalı bezlerini bizde sobada yakıyorduk. İyi de yanıyor şimdi yalan yok 😂 daha çok yiyecek çöpleri ile karıştırmamaya çalışıyorum
UmutunAnnesiIpek Epifenomen-gkc İşte beklediğim cevap harika cok mantıklı simdi yakma diyenlere bir cevabım var.Teşekkur ederim
Ogullarinaasikanne UmutunAnnesiIpek günah mi bilmem ama ben ayri bir çöp posetine koyup gün aşırı atiyorum
ezgezg UmutunAnnesiIpek doğada kalmasın iyi oluyor diyenler için sobada yaktığınızda da doğaya karbonmonoksit salarak hava kirliliğine sebep oluyorsunuz😅 hava kirliliğinin de psikolojimizi etkilemesine kadar giden etkileri var. Lakin dışkıdan enerji ürettikleri gerçeği de var 😅 keyfinize göre takılın bence kimin ne dediğine takılmayın