Merhaba , ilk çoçuğum 22 aylık:) bu konuda bir tecrübem yok ve burda sizlerin tecrübesini merak edip kendimede notlar çıkarmak istiyorum .
Bu sıralar tatamı yaptım , anne beez diye beni bez değiştirmeye cagiriyor bazende tuvalete goturup cis yapcam diyor .
Bunları görünce bana bu çocuk alışmaya hazir gibi geldi .
Siz ne zaman basladiniz nasil bi yol izlediniz ?
Asla yapma / kesinlikle uygula dediğiniz şeyler var ise bunları anlatmanız bana ve bu başlığa bakacaklara baya fayda sağlayacaktır ❤
Hepinize teşekkür ederim şimdiden⚘