Kizlar emziren bir anneyim bunu belirteyim. 3.4 gündür sol gogsumde bir ağrı var koltuk altıma doğru. Bazen agriyor bazen geçiyor daha çok sızı şeklinde. Elimle kontrol ettim sanki minicik bir sertlik var gibi ama ben emzirdifim için zaten gogsumde Sut bezlerinin sertliğini var. Yani ayırt edemedim tabi ama bilmiyorum endişelendim ya bisey varsa diye. Bu arada halam meme kanseri yaşadı 6.7 yıl önce bir göğsünü aldılar. Sizce olabilir mi böyle birsey boşa kuruntu mu yapiyorum