Çarşamba akşamı aniden rahatsızlaştım ölüyorum sandım saatler süren bir ağrı cidden lafın gelişi değil ölüyorum sandım hastaneye gittik ertesi güne acil girmem gereken bir apandisit ameliyatı tabi bebeğim 1.5 aylık derken o günü atlattım bebeğim tüp bebek ve ben ona kavuşmak için 9 kere ameliyathane yüzü görmüşüm 2 senede en zoru buydu apandisit ama çok hasta oldum hastaneden çıkınca ki muhtemelen kovid derken dün bebeğim de ateş farkettim araştırma hastanesinde geldik herseyine bakıldı dünden beri ve şuan sonuç geldi kovid ikimiz bi odadayiz benim dikislerim taze ve ağrım oluyor kimseyi odaya almıyorlar bebeğim halsiz ateşli sesi kısıldı ben hayatımın en zor günlerinden birilerini yaşıyorum morale ihtiyacım var ne zaman toparlar tahmini tabi ki bağışıklığı ile alakalıdır ama yinede bebeği covid geçirmiş annelerin tecrübelerine ihtiyacım var anne sütü ile besleniyor şuan emmesi normal